Instagram Pinterest Youtube

Szerviz

Garanciális ügyintézés

Termékeink gyártásához a legjobb minőségű alapanyagokat és technológiákat használjuk. Ennek ellenére előfordulhat, hogy egy termékkel probléma történik. Ezekben a kellemetlen helyzetekben szakembereink a garanciaidőn belül elbírálják a problémát a gyártó szemszögéből és megpróbálnak megoldást találni arra, hogy a termék ismét használható állapotba kerüljön a legrövidebb időn belül. Az egyszerű és gyors reklamációs ügyintézéshez kérjük töltse ki az alábbi:

REKLAMÁCIÓS ŰRLAP

Az űrlap elküldése után egy visszaigazoló emailt fog kapni a megadottcímre a bejelentés rögzítéséről és a szervizes munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot a további ügyintézés céljából.

Tájékoztatjuk, hogy a hibás teljesítéssel kapcsolatos fogyasztói igény érvényesítésének a feltételei a Polgári Törvénykönyv (1959. évi IV. Tv.) 305§-a és Az egyes tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállásáról szóló 151/2003 sz.(IX.22.) Kormányrendelet 4§-a alapján a következők:

1. Helyesen kitöltött Jótállási jegy vagy vásárlást igazoló fizetési bizonylat vagy pedig más, kétséget kizáró bizonyíték a jótállás fennállására.

2. A felmerült hiba nem a vásárlást követő szakszerűtlen szállítás vagy kezelés eredményeként keletkezett.

3. A felmerült hiba nem a szakszerűtlen be- vagy összeszerelés eredményeként keletkezett. Szakszerűtlen a be- vagy összeszerelés amennyiben az nem a termékhez mellékelt Szerelési utasítás szerint történt

A reklamáció benyújtásához szükséges a kért adatok feltüntetése - a *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező. A következő űrlap kitöltésével és elküldésével elfogadja RAVAK Hungary Kft. adatkezelési szabályzatát, amely megtalálható itt: Adatkezelési szabályzat.