Google+ Youtube Instagram

Szerviz

Szerviz és panaszkezelés

Szerviz


Országos szervizhálózatunk 3 részből áll:

1. RAVAK Márkaszerviz-hálózat

A RAVAK Hungary Kft-vel munkaviszonyban, vagy szerződésben álló szerelő szakemberek - elsősorban őket javasoljuk a RAVAK termékek beszerelési munkáira!

Márkaszerviz központjának 60 km-es vonzáskörzetén belül a termék szerelési munkadíja tartalmazza a kiszállás költségét, az azon kívül eső szereléseknél bruttó 115 Ft/km díj kerül oda-vissza viszonylatra felszámításra.

2. RAVAK Márkaszerviz-hálózat csaptelepek részére

A RAVAK Hungary Kft-vel munkaviszonyban, vagy szerződésben álló SAJÁT szerelőink - elsősorban őket javasoljuk a RAVAK csaptelepek szerelési munkáira!

3. Oktatott szerelők adatbázisa

A telephelyünkön oktatott, NEM a RAVAK Hungary Kft-vel munkaviszonyban álló szakszerelők, akik képzés keretén belül tájékoztatást kaptak termékeink szereléséről és önálló vállalkozásuk keretében termékeink telepítését is végzi.

A Telepítési videók  segítséget nyújtanak termékeink telepítése során.

Garanciális ügyintézés


Termékeink gyártásához a legjobb minőségű alapanyagokat és technológiákat használjuk. Ennek ellenére előfordulhat, hogy egy termékkel probléma történik. Ezekben a kellemetlen helyzetekben szakembereink a garanciaidőn belül elbírálják a problémát a gyártó szemszögéből és megpróbálnak megoldást találni arra, hogy a termék ismét használható állapotba kerüljön a legrövidebb időn belül. Az egyszerű és gyors reklamációs ügyintézéshez kérjük töltse ki az alábbi Bejelentő űrlapot.  Ezen adatok szükségesek a reklamácós ügyintézés elindításához.

Az űrlap elküldése után egy visszaigazoló emailt fog kapni a megadottcímre a bejelentés rögzítéséről és a szervizes munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot a további ügyintézés céljából.

Tájékoztatjuk, hogy a hibás teljesítéssel kapcsolatos fogyasztói igény érvényesítésének a feltételei a Polgári Törvénykönyv (1959. évi IV. Tv.) 305§-a és Az egyes tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállásáról szóló 151/2003 sz.(IX.22.) Kormányrendelet 4§-a alapján a következők:

1. Helyesen kitöltött Jótállási jegy vagy vásárlást igazoló fizetési bizonylat vagy pedig más, kétséget kizáró bizonyíték a jótállás fennállására.

2. A felmerült hiba nem a vásárlást követő szakszerűtlen szállítás vagy kezelés eredményeként keletkezett.

3. A felmerült hiba nem a szakszerűtlen be- vagy összeszerelés eredményeként keletkezett. Szakszerűtlen a be- vagy összeszerelés amennyiben az nem a termékhez mellékelt Szerelési utasítás szerint történt

A reklamáció benyújtásához szükséges a kért adatok feltüntetése - a *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező.

Termékek reklamációjával kapcsolatban kereshet minket közvetlenül 061-2231316 /212 melléken is.