Youtube Instagram

Szerviz

Szerviz és panaszkezelés

Új fürdőkádat, zuhanyzót vagy csaptelepet vásárolt, és gondot jelent összeszerelés? Ne aggódjon. A fürdőszobai berendezések területén teljes körű szolgáltatást nyújtunk. A RAVAK termékek professzionális szerelése és telepítése, a tipikustól eltérő RAVAK termékek beállítása, valamint a garanciális és a jótállás utáni szerviz nálunk természetes dolog, ahogy a vevő igényei szerinti további szolgáltatásokis. Munkatársaink készen állnak, hogy két kapcsolattartó helyen segítsenek Önnek - a szaniterek és csaptelepek részlegén.

RAVAK Márkaszerviz

RAVAK Márkaszerviz

Vásárlóink a termék teljes élettartama alatt partnereink maradnak. Nem hárítjuk el a felelősséget, bármikor készen állunk a garanciális és jótállás utáni szervizre, az új termékek kiválasztására, az összeszerelésre és egyéb kiegészítő szolgáltatásokra. A tipikustól eltérő zuhanykabinok, ajtók vagy fürdőkád-paravánok esetében ajánlatunkban szerepel a pontos beállítás, a gyártás közvetítése és az azt követő szakszerű összeszerelés.

Jótállás

Jótállás

A fürdőszobai felszerelések beszerzése jelentős beruházást jelent, de a RAVAK termékek esetében biztos lehet, hogy tartós termékeket kap. Számos termékünkre ingyen meghosszabbított garanciát nyújtunk.

Garanciális ügyintézés

Garanciális ügyintézés

Termékeink előállításához a legjobb minőségű anyagokat és a legjobb technológiákat alkalmazzuk. Ennek ellenére megtörténhet, hogy termékünk meghibásodik. Ezekben a kellemetlen helyzetekben szakértő munkavállalóink csoportja készen áll, hogy a jótállási időn belül értékelje a hibát a gyártó szemszögéből, és megoldást javasoljon, hogy a lehető legrövidebb időn belül helyreálljon a termék megfelelő állapota.