Tisztelt vásárlóink ! 2024 december 12-ig beérkezett, és raktáron lévő rendeléseik- a futárcégekkel egyeztetve - még ebben az évben kiszállításra kerülnek.Cégünk december 21-e és január 05-e között zárva tart. Ezen időszak alatt beérkezett rendelések feldolgozása a beérkezés sorrendjében január 06-án kezdődik. Kollégáink ekkor küldik a visszaigazolást  szállítási határidővel megjelölve.

Karrier


A RAVAK Hungary Kft., cseh tulajdonú cég hazai leányvállalata, a fürdőszobai piac egyik vezető márkája, további fejlődéséhez munkatársat keres:

RAKTÁROS

Feladatok

  • Áru tételes átvétele, betárolása, kiadása típus és mennyiség ellenőrzése mellett
  • Termékek komissiózása megadott rendszer és utasítások szerint
  • Áru ellenőrzési, csomagolási és árukiadási feladatok elvégzése
  • Anyagmozgások rögzítése vonalkód olvasó eszközön
  • Elektromos targonca használata munkavégzés céljából
  • Raktári rend fenntartása
  • Időszakos és eseti leltárakban való aktív részvétel

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Gépkezelői jogosítvány targoncára (3312, 3313, 3324)
  • Minimum 2 év szakmai tapasztalat
  • Pontos, precíz anyagmozgatás

Előny

  • Raktárirányítási rendszer ismerete (WMS)
  • Vonalkód leolvasó használatának ismerete
  • Tolóoszlopos magasemelő targonca vezetői tapasztalat

Amit kínálunk

  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Modern munkakörnyezet, családias légkör
  • Versenyképes jövedelem
  • Nappali munkavégzés, előzetes munkaidő beosztás szerint

Munkavégzés helye

  • 2143 Kistarcsa, Mester u. 1.

BEMUTATÓTERMI ÉRTÉKESÍTŐ

Feladatok

  • Vásárlók kiszolgálása, tájékoztatása bemutatótermünkben
  • Telefonos, személyes és elektronikus (e-mail, chat, stb.) szaktanácsadás, termékekről és azok szakszerű beépítéséről történő tájékoztatás
  • Intelligens és kommunikatív fellépés a vásárlóval szemben
  • Árajánlatok készítése, beérkezett rendelések rögzítése és visszaigazolása, nyomonkövetése, egyeztetése a vásárlókkal
  • Raktárkészletről és termékeink műszaki és beépítési jellemzőiről való információszolgáltatás
  • Bemutatótermi leltár elvégzése
  • Számlázás vásárlók felé, előlegszámlák kiállítása és az előleg, számla összeg pénztári átvétele
  • Pénztár (készpénz) és pénztári bizonylatok kezelése, bankkártyás fizetések kezelése
  • Bizonylatok, szállítólevelek, számlák kiállítása
  • Rendelések komissiózásra történő feladat rögzítése a vállalatirányítási rendszerben
  • Visszáruk visszavétele a nyilvántartásba és a jóváíró számla elkészítése
  • Egyedi méretű ajánlatkérések pontosítása, továbbítása a beszállító felé, majd visszaigazolása a megrendelőnek
  • Fuvarszervezés

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Minimum 3 év tapasztalat értékesítésben
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Számítógépes ismeretek
  • Középszintű angol nyelvtudás
  • Önálló munkavégző képesség

Amit kínálunk

  • Stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező, dinamikusan fejlődő cég
  • Modern, esztétikus munkakörnyezet díjmentes parkolás
  • Rendszeres csapatépítő programok
  • Versenyképes jövedelem + Cafeteria

Munkavégzés helye

  • Kistarcsa, Mester utca 1. és Budapest, Erzsébet királyné útja 125. szám alatt található üzletek

KERESKEDELMI KÉPVISELŐ - ÉSZAK-NYUGAT MAGYARORSZÁG

Megyék: Győr-Moson-Sopron, Komárom-Esztergom, Vas, Veszprém, Fejér

Feladatok

  • Személyes kapcsolattartás a meglévő viszonteladó partnerekkel Észak-Nyugat Magyarország területén
  • Meglévő partnerekkel történő együttműködés megtartása és továbbfejlesztése
  • Új üzleti lehetőségek felkutatása
  • Intenzív partnerlátogatási program megvalósítása
  • A terület és a partner összetétel adottságai miatt időnként több napos ott-tartózkodás
  • Szerződések kidolgozása és elfogadtatása a viszonteladó partnerekkel
  • Értékesítési célok, feladatok teljesítése
  • Mintatermékek és marketing anyagok viszonteladóknál történő kihelyezése, ezek folyamatos monitorozása
  • Előadások és prezentációk megtartása szakmai ügyfeleknek
  • Regionális szintű beruházási projektek menedzselése
  • Piaci trendek, vevői visszajelzések összefoglalása
  • Piaci információk nyomonkövetése, elemzések készítése
  • Cég képviselete szakmai rendezvényeken
  • CRM adatbázis naprakész vezetése

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség
  • Kereskedelmi területen szerzett legalább 3 éves képviselői tapasztalat (építőipari kereskedelem előny)
  • Hatékony kommunikációs, prezentációs és meggyőző készség
  • Kimagasló kapcsolatteremtő és szervezőkészség, kreativitás
  • Pontos, precíz munkavégzés, jó helyzetfelismerő képesség
  • Magabiztos, cél- és eredményorientált személyiség
  • Önmagára és a munkájára igényes személyiség
  • Ügyfélorientált attitűd
  • Felhasználó szintű számítógépes ismeretek
  • Középszintű angol nyelvtudás
  • B kategóriás jogosítvány, minimum 30.000 km gépjármű vezetői gyakorlat

A pozíció elnyeréséhez előny

  • Korábbi kereskedelmi pozíció betöltése épületgépész, szaniter vagy építőanyagot forgalmazó importőrnél/gyártónál

Amit kínálunk

  • Hosszú távú munkalehetőség egy stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező, dinamikusan fejlődő cégnél
  • Változatos, felelősségteljes munkakör
  • Rendszeres csapatépítő programok
  • Telefon, laptop, gépkocsi (GPS)
  • Versenyképes jövedelem (alapbér + teljesítményarányos havi jutalék + Cafeteria rendszer)

Szükséges tapasztalat

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

KERESKEDELMI KÉPVISELŐ - DÉL-KELET MAGYARORSZÁG

Megyék: Bács-Kiskun megye, Békés megye, Csongrád-Csanád megye, Hajdú-Bihar megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye

Feladatok

  • Személyes kapcsolattartás a meglévő viszonteladó partnerekkel Észak-Kelet Magyarország területén
  • Meglévő partnerekkel történő együttműködés megtartása és továbbfejlesztése
  • Új üzleti lehetőségek felkutatása
  • Intenzív partnerlátogatási program megvalósítása
  • A terület és a partner összetétel adottságai miatt időnként több napos ott-tartózkodás
  • Szerződések kidolgozása és elfogadtatása a viszonteladó partnerekkel
  • Értékesítési célok, feladatok teljesítése
  • Mintatermékek és marketing anyagok viszonteladóknál történő kihelyezése, ezek folyamatos monitorozása
  • Előadások és prezentációk megtartása szakmai ügyfeleknek
  • Regionális szintű beruházási projektek menedzselése
  • Piaci trendek, vevői visszajelzések összefoglalása
  • Piaci információk nyomonkövetése, elemzések készítése
  • Cég képviselete szakmai rendezvényeken
  • CRM adatbázis naprakész vezetése

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség
  • Kereskedelmi területen szerzett legalább 3 éves képviselői tapasztalat (építőipari kereskedelem előny)
  • Hatékony kommunikációs, prezentációs és meggyőző készség
  • Kimagasló kapcsolatteremtő és szervezőkészség, kreativitás
  • Pontos, precíz munkavégzés, jó helyzetfelismerő képesség
  • Magabiztos, cél- és eredményorientált személyiség
  • Önmagára és a munkájára igényes személyiség
  • Ügyfélorientált attitűd
  • Felhasználó szintű számítógépes ismeretek
  • Középszintű angol nyelvtudás
  • B kategóriás jogosítvány, minimum 30.000 km gépjármű vezetői gyakorlat

A pozíció elnyeréséhez előny

  • Korábbi kereskedelmi pozíció betöltése épületgépész, szaniter vagy építőanyagot forgalmazó importőrnél/gyártónál

Amit kínálunk

  • Hosszú távú munkalehetőség egy stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező, dinamikusan fejlődő cégnél
  • Változatos, felelősségteljes munkakör
  • Rendszeres csapatépítő programok
  • Telefon, laptop, gépkocsi (GPS)
  • Versenyképes jövedelem (alapbér + teljesítményarányos havi jutalék + Cafeteria rendszer)

Szükséges tapasztalat

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint