Karrier


A RAVAK Hungary Kft., cseh tulajdonú cég hazai leányvállalata, a fürdőszobai piac egyik vezető márkája, további fejlődéséhez munkatársat keres:

RAKTÁROS

Feladatok

  • Áru tételes átvétele, betárolása, kiadása típus és mennyiség ellenőrzése mellett
  • Termékek komissiózása megadott rendszer és utasítások szerint
  • Áru ellenőrzési, csomagolási és árukiadási feladatok elvégzése
  • Anyagmozgások rögzítése vonalkód olvasó eszközön
  • Elektromos targonca használata munkavégzés céljából
  • Raktári rend fenntartása
  • Időszakos és eseti leltárakban való aktív részvétel

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Gépkezelői jogosítvány targoncára (3312, 3313, 3324)
  • Minimum 2 év szakmai tapasztalat
  • Pontos, precíz anyagmozgatás

Előnyt jelent

  • Raktárirányítási rendszer ismerete (WMS)
  • Vonalkód leolvasó használatának ismerete
  • Tolóoszlopos magasemelő targonca vezetői tapasztalat

Amit kínálunk

  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Modern munkakörnyezet, családias légkör
  • Versenyképes jövedelem
  • Nappali munkavégzés, előzetes munkaidő beosztás szerint

Munkavégzés helye:

  • 2143 Kistarcsa, Mester u. 1.

OPERATÍV
ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐ

Feladatok

  • A vállalati éves terv, részlegre vonatkozó feladatainak kidolgozása, célok meghatározása és kiértékelés
  • A részlegre vonatkozó költségvetés tervezése, követése, megtartása
  • Munkatársak teljesítmény mérésének meghatározása, értékelése, a személyes célkitűzések egyeztetése
  • A hatékonyság növelése céljából új szoftverek használatának előterjesztése, bevezetése
  • A vállalat áruforgalmi stratégiájának meghatározása, szabályzatok kidolgozása, ellenőrzése
  • A termékek be- és kivezetésével kapcsolatos folyamatok irányítása
  • Áruforgalommal kapcsolatos bevallások, statisztikák, kimutatások készítése
  • Készletszintek menedzselése, paraméter szintű meghatározása, beállítása
  • Készletek forgási sebességének optimalizálása
  • A B2B értékesítők és B2C bemutatóterem üzletvezetőinek irányítása, munkafolyamatok hatékonyságának növelése
  • B2B és B2C értékesítési, áruforgalmi és beszerzési munkafolyamatok szabályzatba foglalása
  • Elektronikus adatátviteli rendszerek bevezetése, működtetése
  • Vevői lejárt rendelések ellenőrzése
  • Beszerzési rendelések elkészítése, továbbítása
  • Szállítói határidők ellenőrzése, napi szintű kapcsolattartás a szállítókkal (4 üzem)
  • Esetleges reklamációk ügyintézése a szállítókkal
  • Törzsadatok karbantartása
  • Beszerzési folyamatok szabályzatba foglalása

Elvárások

  • Felsőfokú kereskedelmi/közgazdasági végzettség - diploma
  • Angol vagy német nyelv középfokú ismerete - kommunikációképes használata szóban és írásban egyaránt (napi használat szóban és írásban)
  • Csoport irányításában (vevőszolgálat, értékesítés, áruforgalom) szerzett minimum 10 éves tapasztalat
  • Beszerzési területen szerzett tapasztalat
  • Office/Google függvény szintű programismeret
  • Folyamatorientált, projekt szintű gondolkodás
  • Kontrolling kimutatások készítésében és elemzésében szerzett tapasztalat
  • Tájékozottság az új technológiák és automatizmusok területén

Előnyt jelent

  • Korábbi, hasonló területen szerzett tapasztalatok
  • Operatív irányításban, valamint bonyolultabb szervezést igénylő feladatokban való jártasság

Amit kínálunk

  • Hosszú távú munkalehetőség egy stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező, dinamikusan fejlődő cégnél
  • Változatos, felelősségteljes munkakör
  • Rendszeres csapatépítő
  • Versenyképes jövedelem