Youtube Instagram

Ügyfélszolgálati munkatárs

Feladatok:

  • A beérkező ügyfélpanaszok kezelése és rögzítése (telefon, e-mail, CRM)
  • Kapcsolatfelvétel a vásárlókkal (telefon, e-mail, chat)
  • Reklamációs ügyek, folyamatok rögzítése a CRM-ben
  • Belső ügyintézés a társosztályokkal
  • Reklamációk elbírálása a telephelyen, esetleg helyszínen 
  • A reklamált visszáru elbírálása, bevételezése a speciális raktárba, esetleges javításához szükséges teendők elvégzése, utána megfelelő raktárba való mozgatás és/vagy partnernek visszaküldése
  • Csere termék/alkatrész megrendelése, foglalása az ügyviteli rendszerben
  • Raktárközi mozgások, valamint reklamációs kivételi bizonylatok rögzítése és nyomon követése az ügyviteli rendszerben
  • Ügyfelek tájékoztatása a folyamatban lévő ügyekről
  • Egyedi hibás termékek azonnali reklamációja a gyár felé
  • Gyári hibás termékek selejtezése, dokumentálása

Elvárások:

  • Érettségi
  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudás
  • Határozott fellépés, jó kommunikációs készség
  • Ügyfélközpontú kereskedelmi szemlélet
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Pontos, megbízható adminisztráció

Előny:

  • Középszintű műszaki végzettség
  • Kiemelkedő problémamegoldó képesség
  • Hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Hosszú távú és biztos munkalehetőség

  • Modern vállalati környezet, családias légkör
  • Folyamatos fejlődési lehetőség
  • Versenyképes jövedelem és Cafeteria (próbaidő után)

Munkavégzés helye: 2143 Kistarcsa, Mester u. 1.

Jelentkezés módja: Amennyiben szívesen csatlakozna csapatunkhoz, küldje el fényképes önéletrajzát a karrier@ravak.hu címre, melyben kérjük, tüntesse fel telefonos elérhetőségét is!